مقالات مقالات .

مقالات

کار درمانی در شرق تهران

شخص کاردرمان تمرکز خودرابه روی بدن شخص می گذراد برای بهبود شرایط فرد و تاثیر گذاشتن به سلامتی زندگی را ایفا می کند .

کارهای که شخص کاردرمان گر انجام می دهد شامل :دوش گرفتن – لباس پوشیدن- غذاخوردن- مراقب کردن از دیگران- رانندگی و در اجتماع بودن – خانداری – بازی کردن -اوقات فراغت داشتن برای خود انجام یک سری ازفعالیت ها درآن تایم – انجام امور ایمن – درست خوابیدن – مدیریت مالی – آشپزی کردن را نام برد.

کاردرمانی در شرق تهران چه کمکی به شما می کند؟

اکثر ما به این باور هستیم که بخش مهم خوب شدن شخص انجام فعالیت روزانه می باشد ولی تعریف انجام فعالیت از نظر کودک و نوجوان و جوان و میان سال و پیر متفاوت است پس می توان گفت کاردرمانی در شرق تهران یعنی شخص بتواند روال های روزانه خویش به صورت درست انجام دهد.

سنجش کاردرمانی سوابق یا اطلاعاتی از نظر وضعیت سلامتی را کسب می کند و برای بهبود بیمار برنامه ریزی می نمایید.

می توان عملکرد مراقبت های بهداشتی را به ارزیابی رفتاری-یاد دادن به بازگشت فرد به محیط کاری- ضدعفونی کردن زخم خود-آموزش دا برای مدیریت کردن امورمنزل اشاره کرد.

زمانی که  شخص می تواند پروسه کار درمانی ترخیص شود دیگر نیازی به نظارت فرد درمانگر نداشته باشد این روند با یک تمرین از طریق خانواده  مشخص می شود.

برای برخی از ما این سوال ایجاد می شود که کاردرمانی همان فیزیوتراپی است؟! می توان گفت تعدادی ازراهکار های شبیه به فیریوتراپی می باشد زیرا درروند هر دو شخص باید بتواند به زندگی خویش بازگردد و کار های شخص را بدون کمک گرفتن انجام دهد.

فیریوتراپی و کاردردمانی در شرق تهران از نظر نحوه عملکردباهم فرق های دارند. تفاوت مهم در کاردرمانی بسیاری از  تمرکز به روی فعالیت های روزانه فرد می باشد ولی در فیزیوتراپی به  روی عملکرد حرکات خاص بدن برای حرکت  تمرکز می شود.

می توان گفت که فیزیوتراپیست مثل مکانیک بدن فرد و کاردرمانگر مانند یک راهنمانگر برای بازگشت به زندگی نرمال شخص باشد.

شخصی که کار فیزیوتراپی را انجام می دهد مثلا به فرد کمک می کند که از پله ها بالا و پایین رود ولی کار درمانگر این است شخص توانایی بالا و پایین رفتن به صورت ایمن و مدوام بدون کمک گرفتن از دیگران را داشته باشد.

 تحصیلات و آموزش های یک فرد درمانگر چیست؟

وقتی که شما وارد مطب کاردرمانی در شرق تهران می شود امکان این ازطریق دستیاران درمانگر مورد معاینه و درمان قراربگیرید بسیارهست پس شخص درمانگردوره های تخصصی درمانی (فوق لیسانس) را داشته باشند.

 برای دستیارهای کاردرمانگر باید مدرک معتبربگیرند ازطریق آزمون ملی قبول شده باشند.

کاردرمانگران معمولا در بیمارستان ها و جاهای که نیاز به مراقبت های طولانی می باشد فعالیت می کنند و کشورهای بلژیک و کاناداو کرواسی می توانید به یادگیری بپردازید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۲:۵۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)